عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





نفس دوست دارم

 

 

نه من بی توباشم و نه توتنها باشی.

 

 

 

بیا تا عاشق هم باشیم.

 

 

تو با عشق من زندگی کن.

 

 

و من با عشق تو نفس میکشم.

دست و بالم از حرف خالیست

 

 

هر چه هست تویی

 

 

و     "تــو"

 

 

حرف نداری  !

 

 

می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟

لبخندی که

بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده

تا در نهایت سکوت فریاد بزنه :

دوستت دارم ...

 

 

 

معنای زنده بودن من با تو بودن است.

 

بیا عشقمون رو محکم به هم گره بزنیم
 و
آرزو کنیم این گره هیچ وقت باز نشه
 
 حتی با دندون روزگار!

 

همرنگ تمام آرزوهای منی 

غارتگر قلب و جـــــان و دنیای منی 

دور ار تو نفس کشیدنم ممکن نیست 

من ماهی تشنه ام تو دریای منی

 



نظرات شما عزیزان:

مدیر
ساعت1:36---21 مرداد 1392
سلام
با تبریک خدمت شما و تشکر برای وبلاگ خوب و پر محتواتون.
وب سایت مرجع ابزار و قالب افتتاح شد
توی این وب سایت میتونین خدماتی از جمله قالب و ابزار و ابزار زیباسازی پیدا کنین
خوشحال میشیم تشریف بیارین
t-4-k.i-r
لطفا برای ورود خط های تیره بین حروف آدرس رو بردارین


ایمان
ساعت0:34---14 مرداد 1392
سلام وبلاگ خوب و جالبی دارید

خودتون یا دوستاتون سرور مجازی خواستین به من سر بزنید اگه خواستی تبادل لینک هم میکنم

آیدی من : chaishpish@yahoo.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرسا در 17:47 | |